Klaar voor vertrek

en zuiver mensenzweet
houtskoolvuurtjes
dieselwalmen
mijn uitgesmeerde deet
en dan toch een muggenbeet

midden in de donkere nacht
waar Kampala op mij wacht

morgen zie ik ook de kleur
van die Afrikaanse geur.

Arie de Bruin, 2014

Morgen vertrekken we EINDELIJK naar Uganda. We proberen jullie regelmatig op de hoogte te houden van onze avonturen, maarrr TIA (This is Africa). De kans is redelijk aanwezig dat wij niet elke avond stroom of internet zullen hebben.

Als alles goed gaat komen we zaterdagavond aan in Kampala. Zondag reizen we naar Nakasongola. Vanaf maandag zullen we daar scholen bezoeken en lessen voorbereiden met Ugandese leerkrachten.

Bedankt voor alle lieve berichtjes, donaties, cadeautjes, kleding en spellen. Wij hebben er ontzettend veel zin in!

Liefs,

Vera en Freek

1. Modibo yaya traore:
    21 juli 2017
    I am modibo and i am from Mali in west Africa but IAM very proud of you for what you will do in Uganda , thinks for help's , much respect
  2. Bonnie:
    21 juli 2017
    Weer te laat,sorry!! Heel veel succes..heb veel respect voor jullie xx
  3. Lies Witjes:
    Lieve Vera en Freek,
    Wens jullie een goede vlucht toe, Geef al die lieve kinderen drie onvergetelijke weken!
    Verheug me al op jullie reisverhalen♥
    Liefs vanuit Ravenstein
    Jack, Lies,
    Maikel, Sanne, Floortje
    Guido en Veerle❤❤
  4. Rénate:
    Lieve Vera,

Héél veel succes en plezier!!! Ik wens je een inspirerende en leerzame periode toe en kijk uit naar de verhalen!

Rénate (en E en H en P)
  5. Marius:
    Lieve vera en freek,
    Heel veel plezier met jullie reis en maak er 3 fantastische weken van! Heel veel succes en plezier toegewenst van ons 3e! En een goede reis vandaag. Wachten op jullie mooie verhalen. Groetjes van ons
  6. Annemieke:
    22 juli 2017
    Goede reis Vera en veel succes!
    Leuk dat jullie deze blog gestart zijn.
  7. Jenny de Beer-Drechsler:
    22 juli 2017
    Hallo,ken je niet persoonlijk, maar kom al mijn hele leven op Schiermonnikoog. Even omtrent Oeganda, mochten jullie nog interesse aan andere kontakten met school hebben, vriendin van ons heeft een primairy school in Mbarara!
  8. Ludy Donck:
    Freek en Vera,
    Heel veel succes✈️
  9. Annie Plantinga:
    Lieve Vera en Freek,
    Wij wensen jullie een goede vlucht vandaag en hopen dat jullie mooie, positieve maar vooral goede weken hebben. Dikke X
  10. Brtigitte und Horst:
    Hallo ihr zwei,
    wir wünschen euch eine gute Reise und viele gute oder auch nicht so gute Eindrücke auf eurer Reise. Es ist immer wieder etwas Neues was man erlebt.
    Horst fliegt im Oktober wieder nach Indien.
    Liebe Grüße aus Deutschland
    Brigitte und Horst
  11. Meta De vries:
    Hoi Freek en Vera
    Een hele mooie reis en ontzettend fijn dat jullie ook het Mother Aida project en dus Lydia zullen ontmoeten.
    Grt Meta
  12. Nellie de Heus:
    22 juli 2017
    Heel veel plezier en succes. Ik hoop dat het een prachtige reis wordt voor jullie
  13. Yinka:
    22 juli 2017
    Wishing Vera and Freek a few amazing weeks. ❤️❤️.
    Witjes love always, Yinka.
  14. Yinka:
    22 juli 2017
    Wishing Vera and Freek a few amazing weeks. ❤️❤️.
    With love always, Yinka.